//Arculati elemek

Arculati elemek

Az arculat olyan, mint a jó ruhatár
A fogyasztó életérzéseket keres, melyet a márka személyisége hordoz. Ezért meghatározó a karakteres megjelenés az image kialakításában. A jól átgondolt alapelemekre épülő arculat hosszú távon használható és kreatívan variálható. Olyan mint egy jó ruhatár. Ha okosan állítjuk össze, akkor egységes, de változatosan is öltözködhetünk belôle.
Mi tudjuk, mitől lesz egy arculat vonzóan egyedi és jól variálható.

Testre szabott megjelenés
A vállalatok, termékek, projektek, rendezvények sokszor eltérő eszközöket használnak kommunikációjukban. Ezeknek lehet akár saját, egyedi megjelenésük is, ami tudatosan illeszkedik az ernyőmárka arculatához.

A logó a választás iránytűje
A fogyasztók elsősorban a logó alapján keresik a márkákat. Hogy ez az egyedi jel bevésődjön emlékezetükbe, minden környezetben ki kell tünnie egyéniségével és könnyű beazonosíthatóságával.

2018-10-15T19:03:22+00:00